Geen Night of the Bands aanstaande vrijdag
Na overleg met The Box hebben we helaas moeten besluiten om de Night Of The Bands van aankomende vrijdagavond 26 juni te annuleren vanwege de voorspelde hoge temperaturen.
Om geluidsoverlast voor de omgeving te voorkomen, moet de deur van The Box tijdens de optredens gesloten blijven. In combinatie met de verwachte warmte kan de temperatuur binnen, met publiek aanwezig, oplopen tot ongeveer 40 graden. Wij vinden het niet verantwoord om onder deze omstandigheden zowel muzikanten als bezoekers aan deze hitte bloot te stellen.
We onderzoeken momenteel de mogelijkheden om de avond op een later moment alsnog te organiseren. Zodra er een nieuwe datum bekend is, zullen we dit via onze gebruikelijke kanalen communiceren.
Bedankt voor jullie begrip. We hopen jullie op een later moment alsnog te mogen verwelkomen bij Night Of The Bands.
